Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Σιωπή τέλος.


φαίνεται πως ο "δαίμων του τυπογραφείου"συνετέλεσε στο να παραληφθεί το "μην"στη λεζάντα του πρωτοσέλιδου, που περιείχε η φράση μου από τη συνέντευξη. Η σωστή φράση είναι "ελπίζω  η διαιοσύνη να μην εχει ανοιχτά μάτια  και κλειστά αυτιά".

της Καλομοίρας Αργυρίου-Κουμπή.

Τόσον καιρό σιωπώ και η σιωπή μου δεν εκτιμήθηκε. Μάλλον εκλήφθηκε και ως αδυναμία.
Τους υποσχέθηκα πως πλέον θα μιλήσω.
Από καιρό μου είχαν ζητήσει την άποψή μου για το θεμα του νερού από το site mellon.
Δεν είχα ανταποκριθει και παρά ταύτα πάλι εδώ κατηγορήθηκα ως  πηγή πληροφοριών. Τους βολεύει πολύ κάποιους να καλλιεργούν και να διασπείρουν συκοφαντικές πληροφορίες για αποπροσανατολισμό του κόσμου, πως πίσω από τις καταγγελίες κρύβεται κάποιος που δήθεν τους πολεμάει πολιτικά. ...
Εν πάσει περιπτώσει ας πούνε όσα ψέματα θέλουν. Εγώ θα πω την αλήθεια στον κόσμο με στοιχεία και ας την αντικρούσουν. Και το νησί το δυσφημίζουν αυτοί με τη στάση τους. Οι καταγγέλλοντες είναι άλλοι, εμείς είμαστε καταγγελλόμενοι ως μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου και της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου κι ενώ εν αγνοία μας ετελέσθησαν τα καταγγελλόμενα.
Η  εφημεριδα "το Μέλλον"που κυκλοφορεί αύριο, περιέχει  συνέντευξη που έδωσα τώρα. Πρόκειται για πολύ συνοπτική παρουσίαση του θέματος, διότι μου ζητήθηκε να απαντήσω σύντομα με απαντήσεις που να μην ξεπερνουν τις 800 λέξεις σε κάποιες σχετικές ερωτήσεις και ήμουν πολύ συνοπτική.
Αναλυτική παρουσίαση, πολύ αναλυτική,  θα ακολουθήσει και  θα δημοσιευτεί από εμάς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου