Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Το Δημοτικό Συμβούλιο της 26ης Σεπτεμβρίου Α.

Ο αντιπερισπασμός ο λαϊκισμός και η μάχη των εντυπώσεων.

Πριν από τη συζήτηση των θεμάτων ημερήσιας διάταξης και με αφορμή το καλωσόρισμα που έκανε στη νέα δημοτική σύμβουλο ο δήμαρχος, ξεκίνησε μια ενορχηστρωμένη  επίθεση  στο πρόσωπό μου τόσο από τον ίδιο όσο και από τον αντιδήμαρχο κ Φαρδέλλο.
Αφού λοιπόν ο ο δήμαρχος καλωσόρισε την κ. Φραγκιά και της ευχήθηκε, μετά είπε πως στο blog μου αναρτήθηκε ένα ανώνυμο σχόλιο που ήταν απαράδεκτο και δηλητηριάζει την πολιτική ζωή του τόπου, διότι όπως είπε ο δήμαρχος ,"ο ανώνυμος αυτός αποκάλεσε την κυρία Ζώταλη "τσαρίνα" της εποχής του κυρίου Κονταξάκη  και πως είναι ανεπίτρεπτο να λέγονται αυτά τα πράγματα ..."
Ποια είναι η αλήθεια για το δημοσίευμα:
Την περασμένη εβδομάδα στάλθηκε για δημοσίευση στο άρθρο για την ορκωμοσία της κυρίας Φραγκιά , ένα σχόλιο ανώνυμο, το οποίο, όπως γίνεται με τα σχόλια, πέρασε από τη δική μου έγκριση , ως διαχειρίστριας του blog  και κρίνοντας  πως δεν έθιγε κανέναν  το δημοσίευσα. Στη συνέχεια η κυρία Ζώταλη επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε πως το σχόλιο αυτό θίγει αυτήν , τον κ. Ζουμπουλάκη και την κ, Φραγκιά και της απάντησα πως δεν ήταν πρόθεσή μου να προσβάλω ή να στενοχωρήσω κάποιον εγκρίνοντάς το  και εν πάσει περιπτώσει αφού τους στενοχωρεί το κατεβάζω. Πράγματι το κατέβασα και μάλιστα του έκανα και διαγραφή.
Τί έλεγε το σχόλιο 
Επειδή ακριβώς το διέγραψα , δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να το αναδημοσιεύσω χωρίς να κινδυνεύω να παραποιήσω λέξεις ή φράσεις του.  Αν μας διαβάζει ο ανώνυμος σχολιαστής ας το ξαναστείλει.  Με λίγα λόγια άφηνε αιχμές πως ο κ. Ζουμπουλάκης που εργάζεται στο θείο της κυρίας Φραγκιά πιέστηκε και γι αυτό παραιτήθηκε , η δε κυρία Ζώταλη , η επόμενη κατά σειρά εκλογής, που ήταν η "τσαρίνα "της εποχής του Κονταξάκη, δήλωσε πως κάνει τόπο στα νιάτα και παραχώρησε τη θέση της,βάζοντας με αυτόν τον τρόπο τέρμα στην ενασχόλησή της με την πολιτική και ακολουθούσε ένας προβληματισμός του σχολιαστή  σχετικά με το πόση δύναμη έχει το "κεφάλαιο" και  αν και κατά πόσον ένας εργάτης μπορεί να ασκεί πολιτική χωρίς να κινδυνεύει να χάσει το ψωμί του.


Την άλλη μέρα ο κ. Φαρδέλλος, πανηγύριζε  και θριαμβολογούσε για το ότι κατέβασα το σχόλιο λέγοντας : Αν είχες δυο κεφάλια ας μην το κατέβαζες και θα έβλεπες  και άλλες απειλές.  Ο κ. Φαρδέλλος , έφτασε στο σημείο να σχολιάσει και την αναδημοσίευση άρθρου που ανήρτησα, σχετικά με τη διαδικασία της επιλογής των προϊσταμένων στους Δήμους  και μου είπε πως θέλει να ξέρει με τί διαδικασίες έγινα προϊσταμένη στο Ιστορικό Αρχείο. Του απάντησα πως είναι στη διάθεση όλων η διαδικασία τόσο της αποσπασής μου στο ιστορικό Αρχείο, όσο και και του ορισμού μου ως προϊσταμένης.
  Και συνέχισε ο κ.Φαρδέλλος να με κατηγορεί πως δεν έγραψα στο blog τίποτα για τον εορτασμό της Αρμάτας ,ρωτώντας με :Δε λέει τίποτα η εθνική γιορτή στην προϊσταμένη του Ιστορικού Αρχείου, ο αγώνας για την ελευθερία κλπ κλπ 
Τί να του πείς; Μάταια τα λόγια....Θεωρώ ξεπεσμό να υπερασπιστώ τον εαυτό μου απέναντι σε κάτι τόσο φτηνό.
( Το Ιστορικό Αρχείο συμμετείχε στον εορτασμό της Αρμάτας με την έκθεση του κ. Γιάννη Γαλέτα , που έγινε σε συνεργασία με το ίδρυμα της ΑΚΣΣ  στην οικία Αναργύρου,που ήταν ανοιχτή όλη την εβδομάδα της Αρμάτας μέχρι και την Κυριακή κι έμενε ανοιχτή μέχρι τη 1,30 τα ξημερώματα, για την οποία ο Δήμος δεν επιβαρύνθηκε ούτε με 1 Ευρώ και την επισκέφθηκε πλήθος κόσμου με άριστες εντυπώσεις .) 

Έφτασε στο σημείο να με κατηγορεί επειδή σε δημοσίευμά μου, έγραψα "Ο δήμαρχος και οι περί αυτόν". Την φράση "οι περί αυτόν" την θεώρησε πολύ προσβλητική και είπε ,"είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι, δε μπορείς να μας λες"οι περί αυτόν". Διατήρησα την ψυχραιμία μου και απάντησα πως για όποιον ξέρει Ελληνικά η φράση αυτή δεν είναι υποτιμητική . ( Το Χριστιανοί Ορθὀδοξοι συγκρατήθηκα και δεν το σχολίασα. Και είχα πολλά να πω. πάρα πολλά. Ντροπή!!!!)

Όλα όσα ακούστηκαν  δεν κρυβουν μόνο φτήνεια και γενικώς έλλειψη. Κρύβουν και πίκρα. Μεγάλη πίκρα και αμηχανία.
Πρέπει κάποιος να τους πει κάποια στιγμή : Παιδιά είσαστε σε λάθος δρόμο. δε σας "παίρνει" να μεταφέρετε την πολιτική αντιπαράθεση σε τέτοιο πεδίο, ούτε να ανοίξουμε συζήτηση για την επαγγελματική δραστηριότητα του καθενός μας  και το πόσο πετυχημένος και ικανός είναι  στο χώρο του και στη δουλειά του ο καθένας μας.  

Καλομοίρα  Αργυρίου-Κουμπή.

1 σχόλιο:

  1. Μοιρούλα προχώρα και μην ασχολείσαι με τη βλακεία του καθενός. Ένα πράμα έχω ως απάντηση σε όλα αυτά τα βλακώδη . Η παπαριἀ είναι ένα δέντρο που φυτρώνει τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή