Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Το Δημοτικό Συμβούλιο στις 16-05-2012. Α΄μέρος

Της Καλομοίρας Αργυρίου- Κουμπή.
Η προχθεσινή  συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ήταν μακρά και επεισοδιακή.
Ξεκίνησε κατά τις 6 και τέλειωσε κατά τις 12.
Δεν ήταν μόνον  τα τόσα θέματα ημερήσιας διάταξης, ήταν και 3 θέματα «προ ημερησίας»  διάταξης, και διάφορες ενημερώσεις – συζητήσεις  που προηγήθηκαν όλων αυτών.
Τον προηγούμενο μήνα δεν έγινε τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού  Συμβουλίου, παρά μόνον μια έκτακτη « δια περιφοράς»  τη Μ. Πέμπτη. Μάλιστα δημιουργήθηκαν και προβλήματα  και παρανοήσεις καθώς φάνηκε χθες , σχετικά με τις αποφάσεις αυτής της συνεδρίασης,  καθότι κάποιοι ιδιοκτήτες καταστημάτων ενοικίασης  μοτοποδηλάτων , ισχυρίζονταν πως είχαν ενημερωθεί από το Δήμαρχο πως  στο δημοτικό αυτό Συμβούλιο συζητήθηκε κι εγκρίθηκε η  αίτηση άδειας λειτουργίας των καταστημάτων τους.  Ο δήμαρχος  είχε αποχωρήσει (χθες) πριν από τη συζήτηση του θέματος αυτού   κι έτσι δεν ήταν δυνατόν να λυθεί η παρεξήγηση αυτή.


Α΄ Ερωτήματα- ενημέρωση.
Ο ίδιος ο Δήμαρχος  ρώτησε πριν αρχίσει η συζήτηση για τα θέματα, αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι.
Ο κ. Δαμδημόπουλος  ρώτησε τι πρόκειται να συμβεί «με τη μεταφορά ή όχι των σκουπιδιών του Δήμου και το κλείσιμο της χωματερής» .Ο πρόεδρος του απάντησε πως δεν θα το συζητήσουμε τώρα.  Υποθέτω πως το ερώτημα αυτό έγινε , επειδή  σε κάποιο  από τα θέματα, που αφορούσε τροποποίηση του προϋπολογισμού του Δήμου προτεινόταν μεταφορά  ποσών από τον κωδικό που αφορούσε τη μεταφορά αυτή σε άλλους κωδικούς ,για την κάλυψη άλλων αναγκών.
Μετά ρώ τησε , τι έγινε με το παρακάτω ζήτημα: Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο είχαν  φέρει για έγκριση δαπάνη 20.000 Ευρώ με ΦΠΑ, για αντικατάσταση υλικών (βανών κλπ) στις δεξαμενές του νερού. Εμείς τότε είχαμε πει πως είναι καλό να παίρνουμε προσφορές από ντόπιους  επιχειρηματίες ώστε να μένουν τα χρήματα στο νησί και μάλιστα σε τέτοιες δύσκολες εποχές.  Μα ς απάντησαν επιμένοντας , πως δεν είναι δυνατόν οι ντόπιοι να μας προμηθεύσουν τέτοια βαρέως τύπου ανταλλακτικά και πως τα παίρνουν από την πηγή, οπότε αποκλείεται να είναι φθηνότερα  αλλού. Είπαν μάλιστα πως  περιλαμβάνεται κι η μεταφορά στην τιμή, πράγμα που δεν ισχύει,  διότι ως τόπος παράδοσης  αναγράφεται  το γραφείο της μεταφορικής επιλογής του Δήμου στην Αθήνα.
Μετά από λίγες μέρες προσκομίσαμε προσφορά για τα ίδια ακριβώς πράγματα, από τη εταιρεία, Παλατιανός Κ –Σαφράνογλου Ξ.  ( με 7 υπογραφές ).
Για τα ίδια πράγματα  , η τιμή με ΦΠΑ της προσφοράς της ΧΥΤΟΜΕΤΑΛ είναι 15.783,63
 Η τιμή της προσφοράς των Παλατιανού- Σαφράνογου είναι  11.414,42. Και μάλιστα παραδοτέα τα αντικείμενα στις Σπέτσες, πράγμα που σημαίνει 1.500 Ευρώ ακόμα στη διαφορά, κατά τις εκτιμήσεις των ιδίων, όπως λέχθηκε στο Δ.Σ. Μαρτίου.
Βέβαια οφείλουμε να πούμε, πως από το προηγούμενο Δ.Σ. απουσίαζε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Φαρδέλλος, και αυτά δεν τα είπε αυτός αλλά άλλοι από τη συμπολίτευση. Όπως επίσης και το ότι , όπως κι ο ίδιος είπε, είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος  αντιδήμαρχος έφερε  κάποιο θέμα που αφορούσε δαπάνη.
Στο προχθεσινό Δ.Σ. που ήταν παρών, όταν τέθηκε το ερώτημα, είπε πως  ακολούθησε τις οδηγίες των υπαλλήλων που ασχολούνται με την υπόθεση αυτή.
Είπε, πως  στην προσφορά αυτή λείπουν κάποια πράγματα αξίας 2.500  (πράγμα που δεν ισχύει. Η προσφορά της ΧΥΤΟΜΕΤΑΛ μετά το άθροισμα  έχει και μια προσφορά ανεξάρτητη που αφορά ενοικίαση ή  αγορά μηχανήματος. Προφανώς  δεν το πρόσεξε καλά ο κ. φαρδέλλος) .  Εν πάσει περιπτώσει, είπε πως προς το παρόν θα αναβληθεί η προμήθεια αυτή για αργότερα, επειδή οι εργασίες αντικατάστασης  απαιτούν διακοπή της υδροδότησης κάποιες ώρες και δε μπορεί αυτό να γίνει  παρά μόνο μετά το Φθινόπωρο. Είπε επίσης πως τότε θα λάβουν υπόψη τους  και τις προσφορές των ντόπιων.
Μετά πήραμε το λόγο εμείς και ρωτήσαμε το δήμαρχο  να μας ενημερώσει:
1.       Τί  γίνεται με την υπόθεση της ίδρυσης οργανισμού για τον πολιτισμό , τον αθλητισμό, τον τουρισμό. Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο είχε ρωτήσει ο κ. Δαμδημόπουλος  και του είχε απαντήσει ο κ. Γ. Λυράκης  πως  όταν ολοκληρωθεί θα μας ενημερώσουν και  απάντησε αρνητικά σε ερώτηση αν θα  γίνει αυτό στο επόμενο ή μεθεπόμενο Δ.Σ.
2.       Τί  γίνεται με την καυτή υπόθεση του Λυκείου;
3.       Πότε θα ολοκληρωθεί η εκκαθάριση της ΔΕΠΑΣ, καθότι  εκκρεμεί   να δοθεί το ποσόν που δικαιούται να λάβει η οικογένεια του Διονύση Παπαδέα,   εφόσον μάλιστα έχει ολοκληρωθεί και η δικαστική διαδικασία.
Ο Δήμαρχος απάντησε κατ’ αρχήν πως μέσα σ’ ένα μήνα  θα μ’ ενημερώσει αναλυτικά. Για το θέμα του Λυκείου  δεν είπε τίποτα άλλο, για το θέμα της ΔΕΠΑΣ είπε πως μέσα στο 2012 θα ολοκληρωθεί και για την αποζημίωση Παπαδέα με διαβεβαίωσε πως είναι στην επίτροπο.
Για το θέμα του οργανισμού για τον αθλητισμό, τον πολιτισμό κλπ, μου είπε πως βρήκαν κάποιον  για να είναι άμισθος δ/ντής και ψάχνουν κάποιον να είναι άμισθος γραμματέας. Του είπα πως η στελέχωση είναι άλλο θέμα και πως ρωτάω αν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες  σύστασης του οργανισμού. Μου είπαν( ο Δήμαρχος και ο κ. Σούλιας)  όχι, καθυστερεί. Ρώτησα  πού έχει κολλήσει, αλλά δεν έλαβα σαφή απάντηση.
Από το δημοτικό Συμβούλιο του Μαρτίου, όταν συζητήθηκε το θέμα της προμήθειας : http://youtu.be/blYgHHyxP0A
Η αγόρευση του αντιδημάρχου κ. φαρδέλλου για το θέμα στο Δ.Σ. της  16ης  Μαΐου http://youtu.be/Bp29o3luz1Y
Τα ερωτήματά μας : http://youtu.be/EXK4DP6dKkY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου