Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Δημοτικό Συμβούλιο την Τρίτη 1-2-2011 και ώρα 17,30

Σήμερα  μετά το μεσημέρι λάβαμε πρόσκληση για νέα Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα γίνει την Τρίτη στις 5,30 το απόγευμα στο Δημαρχείο.
Υπάρχουν 15 θέματα στην ημερήσια διάταξη.
Σ'αυτά περιλαμβάνονται διάφορα αιτήματα  συμπολιτών μας , καθώς και  θέματα όπως:
  •  Η συγκρότηση ή μη, Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Σπετσών,( ο Καλλικράτης στο άρθρο 76 προβλέπει τα εξής για την επιτροπή Διαβούλευσης:
    "1. Στους δήμους με πληθυσμό μεγαλύτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) κατοίκους συγκροτείται, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, η οποία λαμβάνεται με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) των μελών του και εκδίδεται εντός δύο (2) μηνών από την εγκατάσταση των δημοτικών αρχών, δημοτική επιτροπή διαβούλευσης ως όργανο με συμβουλευτικές αρμοδιότητες. Η διάρκεια της θητείας της δημοτικής επιτροπής διαβούλευσης δεν υπερβαίνει τα δυόμιση έτη. Δημοτική επιτροπή διαβούλευσης μπορεί να συγκροτηθεί και σε μικρότερους δήμους, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης αποτελείται από εκπροσώπους των φορέων της τοπικής κοινωνίας, όπως:
    α) των τοπικών εμπορικών και επαγγελματικών συλλόγων και οργανώσεων
    β) των επιστημονικών συλλόγων και φορέων
    γ) των τοπικών οργανώσεων εργαζομένων και εργοδοτών
    δ) των εργαζομένων στο δήμο και τα νομικά του πρόσωπα
    ε) των ενώσεων και συλλόγων γονέων
    στ) των αθλητικών και πολιτιστικών συλλόγων και φορέων
    ζ) των εθελοντικών οργανώσεων και κινήσεων πολιτών
    η) άλλων οργανώσεων και φορέων της κοινωνίας των πολιτών
    θ) εκπρόσωποι των τοπικών συμβουλίων νέων και
    ι) δημότες.
    Ο συνολικός αριθμός των μελών της δημοτικής επιτροπής διαβούλευσης, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου, μπορεί να είναι από είκοσι πέντε (25) έως πενήντα(50) μέλη. Σε ποσοστό ένα τρίτο (1/3) του συνολικού αριθμού των μελών εκπροσώπων φορέων ορίζονται επιπλέον μέλη, μετά από κλήρωση, δημότες εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους καθώς και όσοι είναι εγγεγραμμένοι στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους.
    Στη δημοτική επιτροπή διαβούλευσης προεδρεύει ο δήμαρχος ή ο αντιδήμαρχος που ορίζει ο δήμαρχος με απόφασή του. Στις συνεδριάσεις της επιτροπής καλούνται κατά περίπτωση και συμμετέχουν χωρίς δικαίωμα ψήφου και εκπρόσωποι αρμόδιων κρατικών αρχών, των τοπικώνοργανώσεων πολιτικών κομμάτων, καθώς και οι επι κεφαλής των δημοτικών παρατάξεων που εκπροσωπούνται στο δημοτικό συμβούλιο.
    2. Η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης:
    α) Γνωμοδοτεί στο δημοτικό συμβούλιο σχετικά με τα αναπτυξιακά προγράμματα και τα προγράμματα δράσης
    του δήμου, το επιχειρησιακό πρόγραμμα και το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου.
    β) Γνωμοδοτεί για θέματα γενικότερου τοπικού ενδιαφέροντος, που παραπέμπονται σε αυτή από το δημοτικό
    συμβούλιο ή τον δήμαρχο.
    γ) Εξετάζει τα τοπικά προβλήματα και τις αναπτυξιακές δυνατότητες του δήμου και διατυπώνει γνώμη για
    την επίλυση των προβλημάτων και την αξιοποίηση τωνδυνατοτήτων αυτών.
    δ) Δύναται να διατυπώνει παρατηρήσεις επί του περιεχομένου των κανονιστικού χαρακτήρα αποφάσεων οι οποίες εκδίδονται σύμφωνα με το άρθρο 79 του Κ.Δ.Κ..
    Η διατύπωση γνώμης από τη δημοτική επιτροπή διαβούλευσης δεν αποκλείει την παράλληλη ηλεκτρονική διαβούλευση με τους πολίτες, μέσω διαδικτύου. Οι προτάσεις της ηλεκτρονικής διαβούλευσης συγκεντρώνονται και συστηματοποιούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου και παρουσιάζονται από τον πρόεδρο της δημοτικής επιτροπής διαβούλευσης κατά την αντίστοιχη συνεδρίασή της.
    3. Η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης συνεδριάζει δημόσια, μετά από πρόσκληση του προέδρου της, υποχρεωτικά μια φορά το χρόνο, πριν από τη σύνταξη των προσχεδίων του προϋπολογισμού και του ετήσιου προγράμματος δράσης και τουλάχιστον μία φορά κάθε τρεις (3)μήνες για άλλα θέματα που εισάγονται προς συζήτηση. Η πρόσκληση κοινοποιείται στα μέλη με κάθε πρόσφορο μέσο επτά (7) εργάσιμες ημέρες πριν τη συνεδρίαση και περιλαμβάνει την ημερήσια διάταξη, τον τόπο, την ημερομηνία και την ώρα της συνεδρίασης και συνοδεύεται από εισήγηση επί των υπό συζήτηση θεμάτων. Σε περίπτωση έλλειψης απαρτίας, η συνεδρίαση επαναλαμβάνεται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα, οπότε θεωρείται σε κάθε περίπτωση ότι υφίσταται απαρτία. Η γραμματειακή υποστήριξη της δημοτικής επιτροπής διαβούλευσης γίνεται από τις υπηρεσίες του δήμου και τηρούνται πρακτικά. Η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης διατυπώνει τη γνώμη της μετά από σχετική συζήτηση. Στην εισήγησή της αναγράφονται όλες οι γνώμες που διατυπώνονται.
    4. Το δημοτικό συμβούλιο μπορεί να ψηφίζει σχετικό κανονισμό διαβούλευσης, ο οποίος ρυθμίζει όλα τα θέματα τα σχετικά με τις διαδικασίες διαβούλευσης, τη συμμετοχή φορέων και πολιτών σε αυτή, καθώς και την
    παρουσίαση των πορισμάτων της διαβούλευσης στο αρμόδιο όργανο του δήμου.").
  • Η έγκριση του πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής του έργου ΚΑΠΗ.
  • Η έγκριση του πρωτοκόλλου παραλαβής του έργου ηλεκτροδότησης του γηπέδου.
  • Ο προσδιορισμός της θέσης που θα τοποθετηθεί περίπτερο στο Καστέλλι κοντά στην Εκκλησία του Αγ. Γεωργίου.
  • Η συγκρότηση Ομάδας Διοίκησης Έργου (Ο.Δ.Ε.) , για την εφαρμογή του προγράμματος «Διαύγεια» .( Σχετικά με την ανάρτηση στο διαδίκτυο όλων των πράξεων και αποφάσεων του Δήμου).
  • Η συγκρότηση επιτροπών  για την παραλαβή των προμηθειών του Λιμενικού Ταμείου για το 2011.
  •  Η σύναψη σύμβασης με το Δήμο Πειραιά  για Υπηρεσίες πρόσθετες αρμοδιότητες που μεταβιβάζονται στους Δήμους. ( Το άρθρο 95 του 3852 /2010 λέει:   "2. Αν σε δήμους του ίδιου νομού, δεν υφίστανται υπηρεσίες, με επάρκεια υλικοτεχνικής υποδομής και προσωπικού, προς άσκηση των πρόσθετων αρμοδιοτήτων που απονέμονται σε αυτούς με το άρθρο 94, περιλαμβανομένων και των τεχνικών υπηρεσιών, για τις σχετικές αρμοδιότητες παρέχεται, υποχρεωτικώς, διοικητική υποστήριξη από το δήμο της έδρας του νομού ή από άλλο εγγύτερο δήμο, όπως αυτός ορίζεται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, η οποία εκδίδεται μέχρ 31.10.2010. Για την έκδοση της προηγούμενης απόφασης, σχετικά με τον προσδιορισμό του εγγύτερου δήμου, απαιτείται προηγούμενη εισήγηση του δήμου που θα εξυπηρετηθεί διοικητικά, η οποία παρέχεται εντός μηνός αφότου ζητηθεί. Αποφασιστικές ή γνωμοδοτικές αρμοδιότητες, οι οποίες προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία για τα μονομελή ή συλλογικά αιρετά όργανα ασκούνται από τον οικείο δήμο.
    3. Ο δήμος της έδρας του νομού παρέχει, επίσης, διοικητική υποστήριξη για την έκδοση οικοδομικών αδειών.
    Εάν η οικεία αρμοδιότητα έχει απονεμηθεί με σχετικό προεδρικό διάταγμα, που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση
    του άρθρου 61 του ν. 947/1979 (ΦΕΚ 69 Α΄) σε άλλουςδήμους του ίδιου νομού, οι δήμοι αυτοί εξακολουθούν να  την ασκούν.
    4. Η διοικητική υποστήριξη για την άσκηση των αρμοδιοτήτων των προηγούμενων παραγράφων από το δήμο
    της έδρας του νομού παρέχεται μέχρι 31.12.2012. Μέχριτην ίδια ημερομηνία οι λοιποί δήμοι του ίδιου νομού υποχρεούνται να έχουν οργανώσει αντίστοιχες υπηρεσιακές μονάδες")
Παραθέτουμε τα θέματα ημερήσιας διάταξης όπως ακριβώς αναγράφονται στον κατάλογο που συνοδεύει  τη σχετική πρόσκληση.

"1.    Περί έγκρισης των Φύλλων Αυτόνομων Οικισμών της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, για την απογραφή κτιρίων και πληθυσμού – κατοικιών 2011.
2.    Περί έγκρισης μετακίνησης του Αντιδημάρχου Σπετσών κ. Δαμδημόπουλου Κων/νου στον Πειραιά την Τρίτη 25/01/2011 και Τετάρτη 26/01/2011.
3.    Περί συγκρότησης Ομάδας Διοίκησης Έργου (Ο.Δ.Ε.) του Δήμου Σπετσών, για την εφαρμογή του προγράμματος «Διαύγεια»  (άρθρο 6 παρ.1 Ν.3861/2010).
4.    Περί συγκρότησης επιτροπών σύμφωνα με τον ΕΚΠΟΤΑ για τις προμήθειες του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σπετσών έτους 2011.
5.    Περί αιτήματος για σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης με το Δήμο Πειραιά, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του αρ. 95 παρ. 2 του Ν. 3852/2010, που αφορούν υπηρεσίες σύμφωνα με τις πρόσθετες αρμοδιότητες των Δήμων του αρ. 94 του παραπάνω Νόμου.
6.    Περί έγκρισης του Πρωτοκόλλου Οριστικής Παραλαβής του έργου : «Ηλεκτροδότηση γηπέδου ποδοσφαίρου».
7.    Περί έγκρισης του Πρωτοκόλλου Οριστικής Παραλαβής του έργου : «ΚΑΠΗ Δήμου Σπετσών».
8.    Περί προσδιορισμού της ακριβής θέσης τοποθέτησης του περιπτέρου πλησίον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου στην περιοχή Καστέλλι.
9.    Περί αποφάσεως επί του υπ’ αρ. πρωτ.: 141/14-01-2011 αιτήματος των κ.κ. Ορλάνδου Ιάσονα και Καναβού Μαρίας για επιστροφή ποσού.
10. Περί αποφάσεως επί του υπ’ αρ. πρωτ.: 5200/08-10-2010 αιτήματος του Γυμνασίου Σπετσών, για μείωση ποσού επί του λογαριασμού ύδρευσης.
11. Περί αποφάσεως επί του υπ’ αρ. πρωτ.: 4917/24-09-2010 αιτήματος της κ. Τσαπάρα Αικατερίνης, για διαγραφή ή μείωση ποσού επί του λογαριασμού ύδρευσης.
12. Περί αποφάσεως επί της εισήγησης του Γραφείου Ύδρευσης του Δήμου για διόρθωση υοθ λογαριασμού νερού Ε’ διμήνου 2010 του κ. Λάμπρου Ιωάννη Λάμπρου.
13. Περί αποφάσεως επί του υπ’ αρ. πρωτ.: 6223/22-12-2010 εγγράφου του κ. Κόκκορη Ελευθέριου.
14. Περί αποφάσεως για την συγκρότηση ή μη Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Σπετσών.
15. Περί αποφάσεως για έγκριση τοποθέτησης μηχανημάτων ψύξης – θέρμανσης σε κοινόχρηστο χώρο και επί της νοτιοανατολικής όψης του κτιρίου στο Ο.Τ. 204, περιοχή Λιμάνι Σπετσών, κατόπιν αιτήσεως των κ.κ. Ευάγγελου Νικολαΐδη και Αντώνιου Μπαρδάκου."


1 σχόλιο:

  1. ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ??? ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή