Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Να κλαις για αυτούς που δεν έχουν μυαλό

από το troktiko.eu

Παναγιώτης Κουρουμπλής: «Δεν έδωσα ποτέ το δικαίωμα σε κανέναν να με περιθωριοποιήσει»

Παναγιώτης Κουρουμπλής: «Δεν έδωσα ποτέ το δικαίωμα σε κανέναν να με περιθωριοποιήσει»
«Ο καθένας στη ζωή, είτε κουβαλά μια εμφανή ιδιαιτερότητα είτε κουβαλά άλλες ιδιαιτερότητες,
 πρέπει να είναι αποφασισμένος να μην δίνει το περιθώριο να τον περιθωριοποιεί», εξομολογείται ο Παναγιώτης Κουρουμπλής μιλώντας για την άτυχη εκείνη στιγμή που έχασε το φως του και πως ο ίδιος το αντιμετώπισε.
«Στη ζωή μου δεν παραχώρησα ποτέ σε κανέναν αυτό το δικαίωμα ούτε στη μάνα που με γέννησε», αποκαλύπτει ενώ περιγράφει την αντίδραση της: «Μια φορά σε ηλικία 12 ετών την συνέλαβα να κλαίει κρυφά. Όταν την ρώτησα το γιατί μου απάντησε ότι θυμήθηκε τον πατέρα της. ‘Όχι, μάνα, εγώ πιστεύω ότι κλαίς για μένα αλλά μην κλαις για μένα να κλαις για αυτούς που δεν έχουν μυαλό. Εγώ έχω μυαλό και θα γίνω μια μέρα ο καλύτερος του χωριού’. Αργότερα, όταν άρχισα να έχω εξέλιξη στη ζωή μου, η μάνα μου διηγούνταν συχνά στον κόσμο αυτή την ιστορία».
Πηγή: people


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου