Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Τη χάσαμε την πατρίδα πατριώτες;

 Ένα από τα ηλεκτρ.μηνύματα που προωθούνται στο διαδίκτυο είναι και το παρακάτω με τον τίτλο :"Τη χάσαμε την πατρίδα πατριώτες" Το παραθέτουμε προσθέτοντας στον τίτλο ένα ερωτηματικό. Αλίμονο αν το αφήσουμε ως κατάφαση.
"Τριάντα τόσα χρόνια Έλληνες ψηφίζατε με ταπεινά κριτήρια.
Κοιτάγατε μόνο το δικό σας ατομικό συμφέρον.
Θέλατε μόνο να βολευτείτε εσείς και τα παιδιά σας.
Αποδεχθήκατε το ρουσφέτι και το μέσον.
Τα αναγάγατε σε πρώτιστο προσόν.
Δεν νοιαστήκατε για το κοινό καλό.
Δεν παλέψατε για το σύνολο.
Δεν ρωτήσατε ποτέ αν μπορείτε να κάμνετε κάτι για τη χώρα.
Ρωτάγατε μόνο τι μπορεί να κάνει η χώρα για σας.
Σας ενδιέφερε μόνο το παρόν και καθόλου το μέλλον.
Θέλατε τους αρεστούς και όχι τους αρίστους.
Αρκεστήκατε στη μετριότητα.
Βλέπατε τα πράγματα πάντα κοντόφθαλμα και όχι οραματικά.
Σταθήκατε κατώτεροι των περιστάσεων.
Συμβιβαστήκατε με τις ταπεινότητες.
Απεμπολήσατε τις αξίες.
Διαβάστε μερικούς λόγους για το πώς ψήφιζαν οι Έλληνες στις εκλογές.
Δεν με διόρισαν.
Δεν διόρισαν τη γυναίκα μου.
Δεν μου έκαναν μετάταξη.
Δεν έκαναν το παιδί μου έφεδρο αξιωματικό.
Δεν έδωσαν μετάθεση στο γιό μου.
Δεν έκαναν μεταγραφή στην κόρη μου.
Δεν μου έδωσαν προαγωγή.
Δεν μου έσβησαν το πρόστιμο.
Δεν μου κανόνισαν την εφορία.
Δεν μου τακτοποίησαν το αυθαίρετο.
Δεν… Δεν… Δεν…

Γι` αυτό αύριο θα ....τους μαυρίσω..!!!
Και πράγματι τους μαύριζαν και ψήφιζαν του επόμενους στους οποίους ήλπιζαν ότι θα ικανοποιήσουν τα αιτήματά τους (που  οι προηγούμενοι αγνόησαν).Με βάση τα παραπάνω ότι ζούμε το αξίζουμε στο ακέραιο.
Είναι αργά για δάκρυα.
Ας προσέχαμε.
Τώρα πλέον μπορώ να πω με βεβαιότητα:
Την χάσαμε την πατρίδα Πατριώτες!!! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου