Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Τα αστεία παραλειπόμενα της τραγικής κατάστασης.

Της Καλομοίρας Αργυρίου-Κουμπή.

Διαστάσεις φαρσοκωμωδίας έχει πάρει το ερώτημα ποιος φταίει για την κακή ποιότητα του νερού, καθώς συμπολίτης μας οργισμένος από την κατάσταση και με το θάρρος του υποστηρικτή της παράταξης της πλειοψηφίας, εισέβαλε  στο Δημαρχείο,φωνάζοντας. Εκεί οι "αρμόδιοι"( Δήμαρχος -αντιδήμαρχος, δεν γνωρίζω ακριβώς), τον "ξεφορτώθηκαν"λέγοντάς του πως φταίει το βυτιοφόρο του τάδε  Σπετσιώτη, (ονόματα δεν γράφουμε). Πήγε λοιπόν και τον βρήκε και του τα μετέφερε, και στη συνέχεια πήγε αυτός φωνάζοντας στο Δήμο. Του είπαν όμως πως ο πρώτος δεν κατάλαβε καλά κι ότι του είπαν πως το μικρό δικό του βυτιάκι φταίει. Πράγμα που ο δεύτερος μετέφερε στον πρώτο που ξαναπήγε και έγινε το έλα να δεις....

3 σχόλια:

  1. Με έκπληξη διαβάζω το τι γράφεται στο ίντερνετ στην ιστοσελίδα του “τώρα ή ποτέ” σχετικά με την υποτιθέμενη εμπλοκή μου σε επεισόδιο που έγινε με αφορμή την ποιότητα του νερού. Και αυτό γιατί είμαι ο μοναδικός Σπετσιώτης που μεταφέρει νερό σε διάφορα σημεία του νησιού τα οποία δεν έχουν πρόσβαση στο δίκτυο της ύδρευσης. Συμπεραίνω λοιπόν ότι αναφέρεστε (αν και δεν γράφετε ονόματα) αποκλειστικά στο άτομό μου και θα ήθελα από την μεριά μου να αποκαταστήσω την αλήθεια. Όπως όλοι ξέρουμε το βυτίο μου είναι ανοξείδωτο και δεν αλλοιώνει την ποιότητα του νερού που μεταφέρω από το δίκτυο προς τους καταναλωτές. Επί πλέον επειδή έχω άμεση οπτική επαφή με το νερό το οποίο φορτώνω, δεν έχω παρατηρήσει τώρα τελευταία κάποια αλλοίωση της ποιότητας του ή ότι είναι θολό ή οτιδήποτε άλλο. Επίσης εγώ ποτέ δεν πήγα στον Δήμο φωνάζοντας και κάνοντας φασαρία όπως αναφέρετε μέσα στο κείμενό σας και ούτε είναι αλήθεια ότι ακολουθεί στην αναφορά σας για το επεισόδιο.
    Μήπως δεν φωτογραφίζετε εμένα αλλά κάποιον άλλον;
    Μήπως πρέπει όταν κάνετε αναφορά σε γεγονότα να τα διασταυρώνετε και να τα επαληθεύετε έτσι ώστε να γράφονται τα πραγματικά περιστατικά και όχι να γίνεται η μαρίδα, φάλαινα;

    Δημήτρης Πανάγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλομοίρα Κουμπή.19 Μαρτίου 2012 στις 9:47 π.μ.

    ούτε την παραμικρή αμφιβολία δεν είχα ποτέ πως είναι άριστη η κατάσταση του βυτιοφόρου σας , ούτε συμμερίστηκα ποτέ κάτι τέτοιο το οποίο λέχθηκε κι όχι από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλομοίρα κουμπή.19 Μαρτίου 2012 στις 10:21 π.μ.

    Οι δε πληροφορίες μου είναι απόλυτα ακριβείς και το γνωρίζετε καλά κι ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή