Το θέμα με την αποκομιδή των σκουπιδιών και τη μεταφορά τους στη χωματερή της Φυλής, καθώς και τη Σύμβαση του Δήμου μας με τον αναπτυξιακό σύνδεσμο Τροιζηνίας, έχει συνοπτικά ως εξής:
Σύμφωνα με της οδηγίες της Ε.Ε δε γίνεται πλέον να λειτουργούν σκουπιδότοποι και χωματερές στους Δήμους.
Για όλη την περιοχή της Τροιζηνίας και τα νησιά Πόρο, Ύδρα, Σπέτσες προγραμματίστηκε ένας σταθμός μεταφόρτωσης στην Τροιζήνα, όπου οι άλλες περιοχές θα απέθεταν τα απορρίμματα κι από κει με μεγάλα αυτοκίνητα θα μεταφέρονταν σε κάποια μεγάλη χωματερή ( της Φυλής τελικά). Πλην οι κάτοικοι της περιοχής επικαλούμενοι ως επιχείρημα και το ότι ο σταθμός μεταφόρτωσης ήταν πολύ κοντά σε αρχαιολογικό χώρο κατάφεραν να ματαιώσουν τη δημιουργία του. Ως εναλλακτική λύση επιλέχθηκε η κατανομή αυτών των μεγάλων αυτοκινήτων στους διαφόρους Δήμους ( εμείς πήραμε ένα, ο Πόρος δύο) , τα οποία ουσιαστικά θα λειτουργούν ως κινητοί σταθμοί μεταφόρτωσης. Δηλαδή εδώ θα φορτώνονται από τα δυο μικρότερα και θα πηγαίνουν καθημερινά (;) στη Φυλή. Επιλογή άλλη κάτω από τις παρούσες συνθήκες δεν έχουμε.
'Υπογράφοντας λοιπόν τη σύμβασή μας με τον Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Τροιζηνίας, παίρνουμε τα δυο μικρά και το ενα μεγάλο αυτοκίνητο και ξεκινάμε να μεταφέρουμε τα σκουπίδια μας στη Φυλή. Ταυτόχρονα οφείλουμε ,σύμφωνα με τις οδηγίες της Ε.Ε. να αποκαταστήσουμε με διάφορες μεθόδους (δενδροφυτεύσεις κλπ) το χώρο που ως τώρα λειτουργούσε ως σκουπιδότοπος.
Ουσιαστικά δεν τίθεται θέμα αν θα εφαρμόσουμε ή όχι το πρόγραμμα αυτό. Τα πρόστιμα για τους παραβάτες Δήμους , ανέρχονται από 16-6-2011 στο ποσόν των 34.000 ευρώ ημερησίως (http://tora-i-pote.blogspot.com/2011/06/blog-post_06.html) .
Όμως μέσα στους όρους της σύμβασης γινεται λόγος για σύναψη διαδημοτικής συμφωνίας η οποία θα πρέπει από 15-6-2011 να εφαρμόζεται.Δηλαδή θα έπρεπε οι εμπλεκόμενοι Δήμοι να έχουν συνυπογράψει ένα κείμενο που θα θέτει τους όρους αυτής της μεταξύ τους συνεργασίας. Ο δικός μας Δήμος, έχοντας ν'αντιμετωπίσει μεγαλύτερη απόσταση, αραιότερα δρομολόγια φέρρυ μπόουτ και μόνον ένα αυτοκίνητο, είναι σε μειονεκτική θέση και χρειάζεται να διασφαλίσει μέσα από αυτή τη διαδημοτική συμφωνία κάποιες διευκολύνσεις , όπως τη χρήση του ενός από τα δυο αυτοκίνητα του Πόρου όποτε υπάρχει βλάβη στο ένα και μοναδικό δικό του κλπ. Ένα θέμα λοιπόν που επισημάναμε εμείς ως παράταξη ήταν αυτό. Ζητήσαμε ( Κ. Αργυρίου-Κουμπή), να δούμε αυτό το κείμενο της διαδημοτικής συνεργασίας και μας απάντησε ο Δήμαρχος Πόρου που ήταν παρών και μίλησε στο Δημοτικό Συμβούλιο, πως δεν υπάρχει. Προτείναμε εφόσον θα υπογράψουμε τη Σύμβαση να διατηρήσουμε κατά την υπογραφή της Σύμβασης, τη σχετική επιφύλαξη .Ένα άλλο σημείο που μας βρίσκει αντίθετους και προτείναμε να απαλειφθεί από το κείμενο της σύμβασης είναι αυτό που λέει πως :"Ο χρησάμενος Δήμος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ασφάλιση και γενικά την πληρωμή κάθε δαπάνης που απαιτείται για τη νόμιμη κυκλοφορία του οχήματος και για την τακτική συντήρηση ή επισκευή του έστω κι αν αυτή γίνεται στο όνομα του χρήστη ῑδιοκτήτη Αναπτ. Συν. τροιζ., οπότε η συναλλαγή θα διενεργείται από τον Α.Σ.Τ , αλλά ο χρησάμενος Δήμος θα αποδίδει σ'αυτόν τη σχετική δαπάνη λόγω της παρούσης συμβάσεως χρησιδανείου" . Θεωρούμε περιττή την μέσω του Αναπτυξιακού Συνδ. τροιζηνίας και στο όνομα αυτού με χρήματα από το Δήμο μας πληρωμή των εξόδων.
Υπενθυμίσαμε επίσης πως πριν μετακινηθούν τα αυτοκίνητα από τον Γαλατά όπου ευρίσκονται , προς τις Σπέτσες, πρέπει να ασφαλιστούν, οπότε πρέπει να συνεδριάσει η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου μας και να το εγκρίνει.
Επίσης επισημάναμε την ανάγκη της ανακύκλωσης που θα μειώσει πολύ τον όγκο των απορριμμάτων και συνεπώς το κόστος της μεταφοράς.
Ο κ. Τσάνας είπε πως είναι αδύνατον να αρκέσει το ένα μεγάλο αυτοκίνητο και πρόβλεψε πως σύντομα θα χρειαστεί ο Δήμος μας να καταφύγει σε δάνειο για προμήθεια και δεύτερου.
Πολύς λόγος έγινε για το μεγάλο κόστος της μεταφοράς. Ο δήμαρχος Πόρου είπε πως τους κοστίζει
870 Ευρώ το δρομολόγιο των 70. όσο τη μεταφορά την είχαν αναθέσει σε ιδιώτη και πως τώρα το κόστος θα είναι περίπου το μισό.
Ο Δήμος Πόρου (σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες) τον περασμένο χρόνο είχε προϋπολογίσει 208.000 ευρώ για τη μεταφορά αυτή και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει όλο αυτό το ποσόν , συν ένα ποσόν για το 7% του τέλους. Οπότε το μισό στο οποίο θα πέσει το κόστος είναι περίπου 100.000 Ευρώ.
Τα επί μέρους προβλήματα στην υλοποίηση αυτής της λύσης που αναφέρθηκαν, (αν θα προλαβαίνει αυθημερόν να πηγαίνει και να επιστρέφει το αυτοκίνητο, πόσοι οδηγοί θα απαιτούνται κλπ.) θα φανούν στην πορεία. Αυτή τη στιγμή όμως η λύση αυτή είνα μονόδρομος και το μόνο που έχει νόημα να συζητάμε είναι το πώς θα διασφαλιστούμε ώστε να την εφαρμόσουμε με το μικρότερο κόστος και το καλύτερο αποτέλεσμα.
Κάντε κλικ για να ακούσετε το απόσπασμα με τη δική μας ομιλία στο Δημ. Συμβούλιο.
http://www.youtube.com/watch?v=w2wcMI3clmM
Σύμφωνα με της οδηγίες της Ε.Ε δε γίνεται πλέον να λειτουργούν σκουπιδότοποι και χωματερές στους Δήμους.
Για όλη την περιοχή της Τροιζηνίας και τα νησιά Πόρο, Ύδρα, Σπέτσες προγραμματίστηκε ένας σταθμός μεταφόρτωσης στην Τροιζήνα, όπου οι άλλες περιοχές θα απέθεταν τα απορρίμματα κι από κει με μεγάλα αυτοκίνητα θα μεταφέρονταν σε κάποια μεγάλη χωματερή ( της Φυλής τελικά). Πλην οι κάτοικοι της περιοχής επικαλούμενοι ως επιχείρημα και το ότι ο σταθμός μεταφόρτωσης ήταν πολύ κοντά σε αρχαιολογικό χώρο κατάφεραν να ματαιώσουν τη δημιουργία του. Ως εναλλακτική λύση επιλέχθηκε η κατανομή αυτών των μεγάλων αυτοκινήτων στους διαφόρους Δήμους ( εμείς πήραμε ένα, ο Πόρος δύο) , τα οποία ουσιαστικά θα λειτουργούν ως κινητοί σταθμοί μεταφόρτωσης. Δηλαδή εδώ θα φορτώνονται από τα δυο μικρότερα και θα πηγαίνουν καθημερινά (;) στη Φυλή. Επιλογή άλλη κάτω από τις παρούσες συνθήκες δεν έχουμε.
'Υπογράφοντας λοιπόν τη σύμβασή μας με τον Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Τροιζηνίας, παίρνουμε τα δυο μικρά και το ενα μεγάλο αυτοκίνητο και ξεκινάμε να μεταφέρουμε τα σκουπίδια μας στη Φυλή. Ταυτόχρονα οφείλουμε ,σύμφωνα με τις οδηγίες της Ε.Ε. να αποκαταστήσουμε με διάφορες μεθόδους (δενδροφυτεύσεις κλπ) το χώρο που ως τώρα λειτουργούσε ως σκουπιδότοπος.
Ουσιαστικά δεν τίθεται θέμα αν θα εφαρμόσουμε ή όχι το πρόγραμμα αυτό. Τα πρόστιμα για τους παραβάτες Δήμους , ανέρχονται από 16-6-2011 στο ποσόν των 34.000 ευρώ ημερησίως (http://tora-i-pote.blogspot.com/2011/06/blog-post_06.html) .
Όμως μέσα στους όρους της σύμβασης γινεται λόγος για σύναψη διαδημοτικής συμφωνίας η οποία θα πρέπει από 15-6-2011 να εφαρμόζεται.Δηλαδή θα έπρεπε οι εμπλεκόμενοι Δήμοι να έχουν συνυπογράψει ένα κείμενο που θα θέτει τους όρους αυτής της μεταξύ τους συνεργασίας. Ο δικός μας Δήμος, έχοντας ν'αντιμετωπίσει μεγαλύτερη απόσταση, αραιότερα δρομολόγια φέρρυ μπόουτ και μόνον ένα αυτοκίνητο, είναι σε μειονεκτική θέση και χρειάζεται να διασφαλίσει μέσα από αυτή τη διαδημοτική συμφωνία κάποιες διευκολύνσεις , όπως τη χρήση του ενός από τα δυο αυτοκίνητα του Πόρου όποτε υπάρχει βλάβη στο ένα και μοναδικό δικό του κλπ. Ένα θέμα λοιπόν που επισημάναμε εμείς ως παράταξη ήταν αυτό. Ζητήσαμε ( Κ. Αργυρίου-Κουμπή), να δούμε αυτό το κείμενο της διαδημοτικής συνεργασίας και μας απάντησε ο Δήμαρχος Πόρου που ήταν παρών και μίλησε στο Δημοτικό Συμβούλιο, πως δεν υπάρχει. Προτείναμε εφόσον θα υπογράψουμε τη Σύμβαση να διατηρήσουμε κατά την υπογραφή της Σύμβασης, τη σχετική επιφύλαξη .Ένα άλλο σημείο που μας βρίσκει αντίθετους και προτείναμε να απαλειφθεί από το κείμενο της σύμβασης είναι αυτό που λέει πως :"Ο χρησάμενος Δήμος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ασφάλιση και γενικά την πληρωμή κάθε δαπάνης που απαιτείται για τη νόμιμη κυκλοφορία του οχήματος και για την τακτική συντήρηση ή επισκευή του έστω κι αν αυτή γίνεται στο όνομα του χρήστη ῑδιοκτήτη Αναπτ. Συν. τροιζ., οπότε η συναλλαγή θα διενεργείται από τον Α.Σ.Τ , αλλά ο χρησάμενος Δήμος θα αποδίδει σ'αυτόν τη σχετική δαπάνη λόγω της παρούσης συμβάσεως χρησιδανείου" . Θεωρούμε περιττή την μέσω του Αναπτυξιακού Συνδ. τροιζηνίας και στο όνομα αυτού με χρήματα από το Δήμο μας πληρωμή των εξόδων.
Υπενθυμίσαμε επίσης πως πριν μετακινηθούν τα αυτοκίνητα από τον Γαλατά όπου ευρίσκονται , προς τις Σπέτσες, πρέπει να ασφαλιστούν, οπότε πρέπει να συνεδριάσει η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου μας και να το εγκρίνει.
Επίσης επισημάναμε την ανάγκη της ανακύκλωσης που θα μειώσει πολύ τον όγκο των απορριμμάτων και συνεπώς το κόστος της μεταφοράς.
Ο κ. Τσάνας είπε πως είναι αδύνατον να αρκέσει το ένα μεγάλο αυτοκίνητο και πρόβλεψε πως σύντομα θα χρειαστεί ο Δήμος μας να καταφύγει σε δάνειο για προμήθεια και δεύτερου.
Πολύς λόγος έγινε για το μεγάλο κόστος της μεταφοράς. Ο δήμαρχος Πόρου είπε πως τους κοστίζει
870 Ευρώ το δρομολόγιο των 70. όσο τη μεταφορά την είχαν αναθέσει σε ιδιώτη και πως τώρα το κόστος θα είναι περίπου το μισό.
Ο Δήμος Πόρου (σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες) τον περασμένο χρόνο είχε προϋπολογίσει 208.000 ευρώ για τη μεταφορά αυτή και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει όλο αυτό το ποσόν , συν ένα ποσόν για το 7% του τέλους. Οπότε το μισό στο οποίο θα πέσει το κόστος είναι περίπου 100.000 Ευρώ.
Τα επί μέρους προβλήματα στην υλοποίηση αυτής της λύσης που αναφέρθηκαν, (αν θα προλαβαίνει αυθημερόν να πηγαίνει και να επιστρέφει το αυτοκίνητο, πόσοι οδηγοί θα απαιτούνται κλπ.) θα φανούν στην πορεία. Αυτή τη στιγμή όμως η λύση αυτή είνα μονόδρομος και το μόνο που έχει νόημα να συζητάμε είναι το πώς θα διασφαλιστούμε ώστε να την εφαρμόσουμε με το μικρότερο κόστος και το καλύτερο αποτέλεσμα.
Κάντε κλικ για να ακούσετε το απόσπασμα με τη δική μας ομιλία στο Δημ. Συμβούλιο.
http://www.youtube.com/watch?v=w2wcMI3clmM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου