Από την Καλομοίρα Αργυρίου-Κουμπή.
Στην απάντηση του κ. Πάτραλη που δημοσιεύτηκε και στο πόρταλ της Νέας εποχής http://www.neaepohi.gr/index.php/saronikos-news/spetses/o-proϋpologismos-2012-kai-oi-skepseis-peri-oramatos-tis-dim.-arxis.html, περιέχονται πράγματα προς δημιουργίαν εντυπώσεων.
Στην απάντηση του κ. Πάτραλη που δημοσιεύτηκε και στο πόρταλ της Νέας εποχής http://www.neaepohi.gr/index.php/saronikos-news/spetses/o-proϋpologismos-2012-kai-oi-skepseis-peri-oramatos-tis-dim.-arxis.html, περιέχονται πράγματα προς δημιουργίαν εντυπώσεων.
· Ο Δήμος Σπετσών όντως δεν αντιμετωπίζει προβλήματα υπερχρέωσης όπως άλλοι Δήμοι διότι η παρούσα δημοτική Αρχή όχι μόνο δεν τον παρέλαβε από την προηγούμενη χρεωμένο, χωρίς καμιά δανειακή υποχρέωση για τα έργα που είχαν γίνει και για τα άλλα τα οποία έμενε να ολοκληρωθούν, αλλά αντίθετα τον παρέλαβε με ψηφισθέν αποθεματικό 153.000 περ. που μέσα στη χρονιά το έφτασε μόνο στις 11.000 περ.. Οι άλλοι δήμοι ( μεταξύ των οποίων και πολλοί στη «γειτονιά» μας), που τώρα είναι υπερχρεωμένοι παρέλαβαν τρομερά χρέη από δάνεια και άλλες οφειλές .
· Ο δημότης φυσικά και θα κληθεί να πληρώσει μαζεμένους τους λογαριασμούς νερού του μισού 2011 και του 2012, αφού τους πρώτους θα κληθεί να τους πληρώσει μέσα στο 2012 ετεροχρονισμένα, τους δεύτερους στην ώρα τους, δηλαδή μέσα στο 2012. Απλή λογική είναι.
· Ο ειδικός συνεργάτης του Δήμου( συγκεκριμένα του δημάρχου), δεν έχει σύμβαση από 1-1-2011 αλλά από 2-8-2011. Αυτός είναι κι ο λόγος που δεν ψηφίσαμε το ποσόν που αντιστοιχεί στην αμοιβή του από 1-1-2012. Τυχαίνει δε να είναι και ο δικηγόρος του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Πάτραλη στις προσωπικές –επαγγελματικές του υποθέσεις.
· Σχετικά με το ποσόν των 113.235 για μελέτες, η αρμόδια υπάλληλος μας ενημέρωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο πως αναλύεται σε 17.670 για μελέτη ανάπλασης πλατείας τριών Νεομαρτύρων, σε 65.000 για κυκλοφοριακή μελέτη και και 48.236 για μελέτη περιφερειακού δρόμου και δρόμου Αγ. Αδριανού Αγ. Αναργύρων . Ο Δήμαρχος είπε πως για την κυκλοφοριακή μελέτη, η λύση που προτείναμε εμείς , αυτή που είχε εφαρμόσει πριν μερικά χρόνια ο Δήμος Πόρου, κοστίζει μόνο 10.000 και περιμένει το Σαββατοκύριακο να έλθουν αυτοί που την έκαναν να συζητήσουν από κοντά. Ο ίδιος ομολόγησε πως με τις παρούσες οικονομικές συνθήκες θα επιλέξουμε μια λύση που να είναι εφικτή οικονομικά και η πιο συμφέρουσα. Αυτό αποδεικνύει πως όντως είναι μεγάλο το ποσόν των 65.000.
· Οι υπερωρίες των εργατών καθαριότητας έχουν ήδη γίνει και εφ’ όσον αναγνωρίζονται από τη δημοτική Αρχή ως οφειλές, θα έπρεπε να είχε τακτοποιηθεί η δημοσιονομική κάλυψή τους ώστε να εξοφληθούν και να μη γίνονται αντικείμενο ζητιανιάς από μέρους τους εφ’ όσον αποτελούν δεδουλευμένα. Δεν δικαιολογείται να μη γνωρίζουμε πόσες είναι οι οφειλές παρελθόντων οικονομικών ετών( κυρίως του 2011).
· Φυσικά και είναι χωρίς όραμα ο προϋπολογισμός. Το όραμα εξαντλήθηκε στο προεκλογικό φυλλάδιο, που καλό είναι να το διαβάζει η πλειοψηφία πού και πού για να θυμάται τι έταξε και μάλιστα να θυμάται πως για κάποια από αυτά είχε πει πως θα απέδιδαν από τον πρώτο χρόνο κιόλας. Όπως επέμενε και πέρσι τέτοια εποχή πως σε ένα χρόνο ( τώρα δηλαδή) θα ήταν έτοιμο το νέο Λύκειο που θα κτιζόταν στην Αναργύρειο. Τώρα ούτε λόγος για το θέμα.
· Πάνω σ’αυτό που λέει πως «Ότι έργα θα γίνουν θα γίνουν μέσα από τα Ευρωπαϊκά προγράμματα του ΕΣΠΑ», δεν έχουμε αντίρρηση, μόνο που δεν βλέπουμε να δρομολογείται καμιά μελέτη μέσω ΕΣΠΑ. Για παράδειγμα αναφέρω πως ο Δήμος Πειραιά ήδη έχει εξασφαλίσει 20.000.000 από ΕΣΠΑ για έργα. Τα χρήματα από τα Ευρωπαϊκά κονδύλια δεν έρχονται μαγικά. Τόσα ωραία πράγματα είχε το πρόγραμμα. Γιατί δεν δρομολογούνται κάποια από αυτά; Για παράδειγμα τα καρνάγια για τα οποία αναφέρεται στο προεκλογικό φυλλάδιο:
"Επαναλειτουργία και αναγέννηση των παλαιών καρνάγιων μέσω χρηματοδοτικών εθνικών και κοινοτικών προγραμμάτων έτσι ώστε η δραστηριότητα της ξυλοναυπηγικής των Σπετσών να μπει σε καινούργια τροχιά ανάπτυξης σύμφωνα με την πληθώρα βελτιωμένων τεχνικών και υλικών που διαθέτει η εποχή μας.¨ηδη έχουμε κάνει τις πρώτες επαφές με τον καθηγητή Δρ Γ. Μαντάνη του Τμήματο Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου του ΤΕΙ Λάρισας, ο οποίος μαζί με την επιστημονική του ομάδα μας έχει δώσει τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές που θα πρέπει να κινηθούμε. Μελέτη και άντληση κονδυλίων από Εθνικά ή και απευθείας Κοινοτικά προγράμματα για την τεχνική και αισθητική αποκατάσταση του παλαιού λιμανιού διατηρώντας παράλληλα τον παραδοσιακό χαρακτήρα του......
Δημιουργία Λέσχης καραβομαραγκών Σπετσών με σκοπό να επισκευάζει, αναμορφώνει και αποκαθιστά αισθητικά τα υπάρχοντα σκάφη, ενώ θα λειτουργεί και ξεχωριστό τμήμα κατασκευής ξύλινων σκαφών τα οποία θα διατίθενται προς πώληση στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Με τον τρόπο αυτό θα συμβάλουμε στην αναβίωση του ταλαιπωρημένου επαγγέλματος των τεχνιτών μας , θα αναδειχθεί η παραδοσιακή υφή των καρνάγιων και θα καταπολεμήσουμε την κατακόρυφη αύξηση της ανεργίας του συγκεκριμένου κλάδου"
Αυτά μόνο ως παράδειγμα και μόνο για ένα θέμα. Ποια είναι η πραγματικότητα ένα χρόνο μετά; Οι καραβομαραγκοί άλλοι μεν απελπίστηκαν από τα πρόστιμα διότι δεν έχει λυθεί το θέμα τους και εγκατέλειψαν, ενώ οι πιο καρτερικοί προσφεύγουν στο Δήμο ζητώντας απεγνωσμένα βοήθεια για το θέμα τους ενώ από το Δήμαρχο τους προτείνεται ως λύση η συγκέντρωση υπογραφών και εν τέλει το κλείσιμο του λιμανιού.Αυτά συνέβησαν στο προτελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο.
Φαίνεται πως τα προεκλογικά συμβόλαια με το λαό δεν έχουν καλή τύχη στην Ελλάδα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου