Ο Πάνος Καμμένος ξέσπασε κατά πάντων: «Αν χρειαστεί θα συνεργαστώ με οποιοδήποτε κόμμα, και το ΚΚΕ και τον ΣΥΝ και την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και την εξωκοινοβουλευτική Δεξιά και όποιον χρειαστεί προκειμένου να συμφωνήσουμε πως μπορούμε να διαφυλάξουμε την παράδοση της χώρας μας.
Τον Γοργοπόταμο τον ανατίναξε ο Βελουχιώτης μαζί με τον Ζέρβα. Εγώ είμαι δεξιός αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή είμαι δεξιός και επειδή το κόμμα στο οποίο ανήκω επέλεξε τον συμβιβασμό εγώ θα συμβιβαστώ» ,είπε στο Κανάλι 1 του  Πειραιά. Και όταν ρωτήθηκε αν δηλαδή είναι « ο κόκκινος» Πάνος» είπε:
«Αν υπάρχουν κόκκινοι, εγώ είμαι γαλάζιος, εγώ είμαι Ελληνας. Όπως υπάρχουν εκατομμύρια έλληνες, αυτό το παραμύθι της κομματικής αντιπαράθεσης θα το παίξουμε όταν θα μπορέσουμε να διασφαλίσουμε την ύπαρξη του ελληνικού έθνους, της γης μας, της πατρίδας, των παιδιών μας».