Σήμερα το μεσημέρι στο Δημαρχείο, συνήλθε για πρώτη φορά η επιτροπή απογραφής.
Πρόεδρος της επιτροπής αυτής είναι ο αντιδήμαρχος κ.Κώστας Δαμδημόπουλος.
Ο οικονομολόγος κ.Ευάγγελος Κρητικός που βρισκόταν στο Δήμο μας βοήθησε δίνοντάς μας κάποιες πληροφορίες για τις απαιτήσεις του διπλογραφικού συστήματος-του κλαδικού λογιστικού συστήματος - και της απογραφής.
Θα ξεκινήσουμε μια απογραφή των πάντων ( ακινήτων, οχημάτων, εξοπλισμού κλπ) και συμφωνήσαμε να ξεκαθαρίσουμε ταυτόχρονα τα προς καταστροφήν και με τη ευκαιρία αυτή να τα παραδώσουμε στην αρμόδια επιτροπή να τα καταστρέψει.
Το δύσκολο μέρος της απογραφής είναι αυτό που αφορά στην απογραφή ακινήτων του Δήμου, οικοπέδων πλατειών,κοινόχρηστων χώρων κλπ, για πολλούς εκ των οποίων πιθανώς δεν υπάρχουν τίτλοι.
Κανονικά οι εργασίες της επιτροπής έπρεπε να είχαν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου, διότι στις 28 Φεβρουαρίου πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί.
Πρόεδρος της επιτροπής αυτής είναι ο αντιδήμαρχος κ.Κώστας Δαμδημόπουλος.
Ο οικονομολόγος κ.Ευάγγελος Κρητικός που βρισκόταν στο Δήμο μας βοήθησε δίνοντάς μας κάποιες πληροφορίες για τις απαιτήσεις του διπλογραφικού συστήματος-του κλαδικού λογιστικού συστήματος - και της απογραφής.
Θα ξεκινήσουμε μια απογραφή των πάντων ( ακινήτων, οχημάτων, εξοπλισμού κλπ) και συμφωνήσαμε να ξεκαθαρίσουμε ταυτόχρονα τα προς καταστροφήν και με τη ευκαιρία αυτή να τα παραδώσουμε στην αρμόδια επιτροπή να τα καταστρέψει.
Το δύσκολο μέρος της απογραφής είναι αυτό που αφορά στην απογραφή ακινήτων του Δήμου, οικοπέδων πλατειών,κοινόχρηστων χώρων κλπ, για πολλούς εκ των οποίων πιθανώς δεν υπάρχουν τίτλοι.
Κανονικά οι εργασίες της επιτροπής έπρεπε να είχαν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου, διότι στις 28 Φεβρουαρίου πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου